ik verlang

Kon ik maar in een rivier zitten, haar heerlijke water langs, over mij heen voelen stromen..hmm, hoe lekker, ja, verrukkelijk zou dat zijn. Hmm, ik voel het al stromen, mij wegvoerend naar slapende levende dromen, woesh..ik ben weg, neem mij niet kwalijk als ik straks niets anders zeg..dat ik in jou wil zijn, mijn hand in je wil steken, bij jou wil dromen, in de schaduw van hoogterijke bomen.
Lekker, je bent mijn passie, het is voor niemand geheim dat ik in jou iets zie…
Water,
Heerlijk langs mijn lippen stromen
met je lippen langs mijn vingertoppen dromen
ik wil jou wil ik jou, water?!
Zwemmen, dansen, springen..alles wat mijn hartje graag wou, hmm, rivier, je ontspringt in mij de vrouw

Posted with WordPress for BlackBerry.

Leave a Reply

