Fall to walk straight

Mijn hart barst uit haar voegen.
My heart leaps of off her beats.

I can’t explain it,
ik kan het niet verklaren,

Wait, I can
of nee, ik kan het wel.

Ik voel mij sterk,
I feel strengthened

I am not looking for love,
Ik zoek niet naar liefde

I choose to love,
ik verkies lief te hebben

I’m out of the dark
De donkere dagen zijn voorbij

Die zijn wel vast onderdeel van mijn groei hier op aarde
Wich is part of my growth

But I will move forward,
Ik ga onverhard door

Met een klein onderzoekje over Jezus
With a small request about Christ Jesus

Is er licht in mijn dag gekomen
Came a cloud through my dark night

I hate being emotional,
but sometimes falling down is the only guarantee we have for walking straight/upright

Ik haat het om emotioneel te zijn,
maar soms is terugval de enige garantie dat wij rechtop zullen (kunnen) lopen.

Ik houd van God,
When it gets dark in my life,
Vernieuwd Hij mijn levens kracht

Leave a Reply

