Ik houd het in

Soms raak ik (opnieuw) verliefd op U en wil ik het niet van de daken en over straat schreeuwen.
Dan ben ik bang dat het besef met de wind mee zal waaien.
Ik vouw dan liever mijn handen en knijp een beetje hard erin, glimlach tot mezelf en maak mijn ogen even dicht.
Ik houd het in om mezelf te overtuigen dat er geen ander is voor mijn ziel.
De dagen van mijn dwaling stop ik dan ver weg, onder de poten van mijn geest en achter de poorten van mijn ziel.
Ik dans in m’n eentje en spring op m’n kamer.
Wanneer U weer een knipoog vanuit de hemel naar mij maakt en ik gewoon zeker weet dat mijn naam opgetekend staat.

Posted from WordPress for BlackBerry.

Leave a Reply

